• Målet for samarbejdet

    Sisi Copenhagen, et dynamisk smykkefirma i rivende udvikling, havde et klart behov: At finde en kreativ videopartner, som kunne forstå og formidle deres passion og vision gennem bevægende billeder. Med en hastigt voksende kundebase og stigende digital tilstedeværelse var det afgørende for dem at have effektive og indbydende videoer på flere platforme - fra engagerende indhold på deres hjemmeside til detaljerede produktvideoer og fængende videoannoncer til sociale medier. Vores mission? At imødekomme dette behov og hjælpe Sisi Copenhagen med at skinne på hele deres digitale rejse

  • Valget af Content Lab ApS

    Blandt et hav af videobureauer valgte Sisi Copenhagen Content Lab. Hvorfor? Fordi vi tilbyder en alsidighed, der adskiller os fra mængden. Vores evne til at producere professionelle produktvideoer, der fanger selv de fineste detaljer i smykkerne, kombineret med vores flair for at skabe højt engagerende videoannoncer, gjorde os til et oplagt valg. Men det er ikke kun vores videokompetencer, der gør forskellen. Vores fleksibilitet og engagement i hvert projekt sikrer, at vi altid går den ekstra mil for at imødekomme vores kunders behov. Vi retter, tilpasser og finpudser, indtil kunden er helt tilfreds. Gennem hele processen fungerer vi som en forlængelse af deres team, hvilket giver dem fornemmelsen af at have en in-house videograf ved deres side.

Casper Løberlab

"Vi er glade for samarbejdet, og et stort plus, at de producerer content for flere brands under én aftale."

Businessholdet

"Ahmed fra Contentlab er et fremragende valg for alle, der leder efter en kreativ og proaktiv content creator."

Jacob DinCamp

"Jeg kan varmt anbefale Contentlab! De leverer altid fedt content, der overgår mine forventninger."

Gratis Content Analyse

Din e-mail vil ikke blive delt med andre. Du kan til enhver tid afmelde dig. Se privatlivspolitikken for mere information.

  • Vi kommer med nye content ideer, der kan hjælpe med at øge konverteringsraten.
  • Vi analyserer dit eksisterende indhold og identificere, hvad der kan forbedres
  • Konkurrentanalyse